FÅ ALDRIG EN TJEJ ATT FALLA, OM DU INTE ÄR BEREDD PÅ ATT TA EMOT HENNE


Jag blev lixom kär i den meningen. Jätte jätte kär.. Och vet ni vad? Jag har ett liitet triangel drama, och jag och Alice vet inte HUR i all världen vi ska läsa det? Ni förstår.. jag är tydligen gift? Ja, det är ingen big deal. fast jo! För hur i helvete ska jag berättade det för Daneil!? Ja, men jag menar tänkt om han får reda på att jag har varit på smekmånad på månen och allt, Det kommer inte se så bra ut när vi ska gifta oss!? Så vad ska jag välja... Att såra min snart-man Daniel, eller säga till min nuvarande man att man inte blir gifta gemom att säga "du e grym på gitarr"? För isf har jag ju ett till problem..... Då är jag gift men ännu fler, tillochmed med folk som redan är gifta!?



Ni förstår ju själva vilket problem jag har...?


Kommentarer
Postat av: aaliicee

hahahh ^^

2010-12-30 @ 13:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0