VEM HADE KUNNA TRO DET

Det blev torp idag ändå.. och jag hittade ett nagellack, en tröja, 3 Iphone skydds-skal och ett hund-täcke. Fast om ni vill göra som matilda och leva Icare-boxen, så går det faktiskt också bra! Vi träffade Daniel och åt på briggen och.... Vänta! Vi träffade Daniel! Jag träffade Daniel, fick en kram och tog ett kort.. som vanligt! och sen så trodde jag verkligen att jag skulle svimma och sen så funderade jag över vrf jag var så himla konstig! För han är ju min nästan-man och då skulle man väl inte bli sååå uppspelt? Hmm.. Det är bara det jag har att säga!


Också har matilda denna bilden ju. Eftersom hon var bäst och sa "Nej! Jag MÅSTE bara ta en bild!". Så jag gav världen en ful min och visade min korthet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0