ALLA PRATAR!

Gissa vad jag har gjort!?
kollat på film.. jag vet.
men något annat!?

Jag har varit ute och sprungit!
vrf?
för att jag hade lust!
jag tog på mej skorna och gick ut och sprang heeeeelt frivilligt!
pris! någon?
fast.. det gick inte så bra..
för jag sprang typ 200 meter sen så sa mitt huvud "åhnej, kan benen inte få gå ist?" och benen sa "men komigen! vi kaaaaan springa mer" och tillslut sa Jenny "men ååhh, skit samma.. hoppas bara ingen ser mej".
också gick jag lite snabbt!
jaa, så kan man också göra..

men nu säger huvudet "snuuuuuuuuurrra runt! åhej" och det känns som om jag har åkt bil på en kurvig väg och läst en bok.. elr nått!
så jag ska nog hoppa in i duschen nu =)



mår inte så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0