BLÅ, GRÖN OCH VIT.


förut när jag skylle tvätta bort sminket (tragsikt),
så hade alla palljett grejer ramlat av xd
och stav(??) på palljet/palljett/paljett/paljet..

för nu har jag dushcat och är ganska så trött xd
och folk,
jag borstar tänderna..
men jag orkar inte påpeka det til bloggen all the time lixom ;D

också har jag inbillat mej att jag har fått ögongrejsimojs för att jag använde samma smink som dom andra (typ),
så varje gång jag tänker på det och blundar så svider det i ögonen..
hehe,
damp ;D

och nu blev jag törstig!
riiiiiiiiiiikigt tröstig ;D




Jag har typ världens bästa webbcamera som jag typ inte använder..
hehe, damp!

nu ska jag dricka vatten,
sen ska jag sova ;D

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0