BLOGGPANIK!

Seriöst (HAHAHA, kul att jag fick med Panik och Seriöst på det första jag skrev, elr hur Matilda?)..
iaf så seriöst, så får jag värsta rådamp när klockan är 23.57..
för man bah "gaaah, måste blogga".
och när man då ska logga in så dampar allt.
och jaaa, när man väl har lagt ut sitt inlägg och klockan är 23.59, så tar det 2 år innan klockan ändrar om dej till 00.00 xd
hehe.
damp!

Men ni fattade mitt förra inlägg vah?
komnetera om ni inte gjorde det xd
(på det sättet slipper jag förklara)

Nu var det iaf så att jag har sätt typ 1000000000 stavfel i min blogg..
och jag stör mej på det!
men sry, min fingrar snubblar som F-A-N över tangenterna!!
stavas det så föresten??
jaja xd

ahhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0