DAGENS ROLIGASTE.. XD

jag stod och gjorde mat till min kära familj..
och då skulle jag ta ut något ur kylskåpet.

när jag var klar med det var jag kall om händerna och mamma kom precis gående förbi och ahde på sej ett linne..
(Punkt, punkt, punkt)
jag tänkte "HEHEHE" och la händerna på hennes "känslig-för-kalla-händer-rygg" och hon började skrika:
"JAG FÅR PAAAAAAAAAAANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK,
 JAG FÅR PAAAAAAAAAAANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK
!!!!!!!!"
Fatta att jag skrattade!
jag skrattade så jag höll på att dö!!

Nu tror ni "kul att din morsa skriker panik när du lägger händerna på henne?" (misstolk(punkt,punkt, punkt))
elr så tror ni inte det..

jag tror iaf att det är såååååååååååååå Matilda style att skrika "jag får PAAAAAANIIIK" och nu gjorde mamma det!!


AHHAHAHA, Det mina kära vänner.. det är humor ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0