DEN SMARTASTE..

förlåt för att bloggandet har varit dåligt..
men dagen har lixom varit såhär:
vakna, starta datorn, stänga av datorn..
pussa kinder och prata engelska..
teater<3
engelska och pussa kinder..
dator och film..

Hade lite beslutångest där i slutet..
men filmen var dålig,
så jag gick missteom en flummig chattstund med matildapersson =(

Jaa, imorgon blire väl till mollösund elr nått xd

ganska svårt att försöka få kontakt med 2 franska tjejer som inte kan engelska och dessutom är blyga!
så dom fattade väl noll när jag fortfarande var teater flummig och gick runt och försökte göra en valpblick som Rebecca gör!
också sa jag något om danmark..
också var jag sååå rolig!

men ni fattar inte vilken kontroll man har när man kan ett språk som ingenannan fattar!
(förutom Tina dåra XD)
men seriöst  =)
jag bah "tobbe, jag är bög! ska vi råna en gammal tant?????? =D"
gästerna: "hahahaha! what did you say??"
Jag: eehh. eeehh.. ehhh.. something like: Tobbe, I'm kind, let go and give some money to a poor old man!
(ursäkta att jag inte kan stava engelska...... jag e inte så good på det)

elr denna då:

Fransoa: so it's called Merci in fransch, Thank you in englisch and tack in sweden! can you say tack?
Barnen: Tacktack!
Fransoa: Jenni? can you say it? (han ville alltså att jag skulle säga det som svenskar sa det)
Jenny: Tack!
Fransoa: so you dosen't say tacktack?
Tobbe: no. what sounds lika a train. tacktack!

jaa, där ifrån äre många roliga historier!
också fick jag reda på att dom i franska skolor faktiskt äter 3 ggr om dagen xd
elr alltså mellan 8 och 11 äre frukost, mellan 14 och 16 äre middag och mellan 18 och 22 äre efterrätt xd
elr något sånt XD

men folk från frankrike äter typ alltid efterrätt iaf xd
hgahhaha!
om ni undrade

(och ursäka mitt dåliga fransk och engelska skriv, orkar inte just nu)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0