EN SÅN DAG IDAG..

en pizzig dag alltså XD
jag vet inte hur det stavas,
men läs det inte som "pissig"..
för jaa, den var pizzig och inte pissig =)
för man stackar ju det till pizza, och om man tar på a-et så blir det ju pizz, och sen lägger man till ig!
men grejen var den att jag inte åt någon pizza!
jag åt en kebbab tallrik =)
fast jag orkade inte hela..
så om någon vill ha en kebak tallrik utan grönsaker så står den i kylskåpet!

dagens funderingar:

* Ska jag berätta det elr iinte för Matilda?? det kanske skulle nog tråkat henne?? XD
* ska jag gå och bada med min bror.. elr verkar det typ desperat för att man inte har någon att bada med?? (och håret blir lite damp) 

Jenný har mkt att tänka på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0