FILM + DRÖM = VAKNA SENT.


Så sant som det e sagt!
Boduguard underhöll mej lite,
helst ville jag att poängen skulle komma snart..
men det gick bra =)
men jag älskar när någon är "tuffare än du tror", typ xd

Det är bara det att jag hade en dröm!
elr , jag hade ju as många drömmar, men ingen mer som jag kommer ihåg..
men detta var nog den underbaraste drömmen jag någonsin drömt xd
och då tänker ni säkert "jaha, massa hästar och hundar som sprang fria på ängar, och att du kunde flyga".
men nej.

Jag blev faktiskt skjuten.
och nu tänker ni säkert "whuut? underbar dröm lixom? värsta självmords drömmaren!"

HAAHHAHA,
om så var fallet där också,
men tyväääääääääääärrr..
nej xd

Min dröm började helt enkelt med att alla i teater gänget var i ett hus..
och i det huset fanns det läskiga rulltrappor som gick aaaaaaaaas snabbt och var jätte branta xd
där fanns en barn affär, Lindex, HM och en läskig vind.
(fast även om vi gick runt i detta huset så hittade vi inte Lindex och HM)
men vi hittade vinden, där ville ingen gå upp..
förutom någon, det var någon som gikc upp!
men hon/han kom ner lika snabbt igen.
jag, Matilda och Fanny (jag vet.. fanny är inte med i Romina och Julius, men jag tror hon var med här)
jaa, vi iaf, vi gick till barn affären och där låg det en baouta björn som dom började gossa med..
jag gick en bit ifrån och sa "ni vet väl att den är rikigt?", och plötsligt blev den levade!
Fanny och Matilda sprang till mej och skrek "vad ska vi göra!", då sa jag att dom skulle lägga sej ner, för då skulle björnen tro att vi var döda.
HAHHAA, tro det elr ej, men det funkade xd

Det var iaf någon som hände då.
kanske ett skott, kanske var vi i huste bara för att leta efter mördaren.
men plötlsigt iaf så sprang alla ut i något annat rum.
det var lixom typ ett långt räcke och en trappa ner, och nerför trappan låg typ ett stort rum..
ovanför trappan så var det ju det där räcket kring ett rum, och innanför de rummet var det 3 rum till.
ett av dom var en toa.

Jag sa iaf till alla att springa ner, för att jag såg något där.
Jag och fanny stannade där upp,
men fanny blev trött och la sej i ett av rummen.
Jag däremot såg något smita in på toan,
och jag var hundra på att det var mördaren.
jag ställde mej bakom dörren till toan, redo att ta honom.
(och jag vet, jag kunde ropat på hjälp, men jag gjorde inte det.)
dörren öppnades och jag hoppade fram och putte tillbaks honom,
det var få jag tänkte "omg, vrf gjorde jag så. han har ju för i helvete en pistol."
så jag gav mej.
men han gav sej inte.
han riktade den mot mej och jag tänkte precis be honom att inte göra det, när jag kom på att det var lönlöst.
ist sa jag "snälla sjukt mot hjärtat", och han rikigade den mot hjärtat.
(har ni någon gång sätt harry potter? film 3? när Harry träffar han där proffesorn? han såg iaf ut precis som honom)

Han sköt.
Han missade.
då väktes lite hopp i mej, kankse kan jag hoppa undan.
jag gjorde det två gånger och sen så tänkte jag "det är nog bäst att jag låter honom göra det,
det går snabbt och.. jaa.".
jag stod stilla och skottet träffade mej... någonstans som jag inte orkade bry mej om!
det gjorde inte ont och jag sprang fram till räcket där sa jag något om att jag älskade alla innan jag föll till marken,
och när jag föll tänkte jag "äre meningen att jag ska dö nu? var detta dumt gjort.".
när jag "dog" såg jag bilder av mina kompisar, och sen hörde jag röster.
jag levde.
Matilda, Lina och Alice satt runt mej.
det gick snabbt och plötsligt var jag i en bil, som matilda körde.
och då kom någon i teatern och sa att Fanny var jätte trött och måste sova i 48 timmar (hehe).


Det hände lite till.
men ingen som är värt att skriva!
och jag har lite mer detaljer att berätta,
fast dom orkar jag inte berätta här ;D

och jag vet inte vrf drömmen var så underbar,
men det var den =)


tänker er såhär,
fast det stod inte harry potter och massa runt honom..
och bilden var inte suddig..
och ist för en trollstav så höll han i en pistol ;D
annars så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0