GODMORGON.. HMMMMMMMM.. JUPP!


alltså..
min nagelfil flyger iväg ibland!
sen hittar jag den =D
Tjooohoo!! ;D

alltså..
jag vaknade faktiskt 10.30 xd
det slår inte igår då jag vaknade 08.43,
men annars var det ju bra (yy' ;D
när jag gick i 5:an så vaknade jag alltid 08.33 på sommar lovet!
elr kanske inte 33 varje dag xd
hahhaha!
men någonstans runt halv 9 ;D
men det var för att min mor och far alltid var ute och gick med zälma kl 8 också väckte dom mej då så att skulle kunna göra fruskost ;D
och sen så vaknade jag en halvtimme senare (yy'

också har jag märkt att det är ingen som vet vad jag har ändrat på min blogg xd
det kallar jag uppmärksamt!
jag är säker på att mina vänner inte ens läser min blogg =(

Kommentarer
Postat av: aaliicee

teeeexteeen ;D

2010-07-08 @ 12:26:11
Postat av: ttina '

teckensnitt :)

haha! <3

jag läser din blogg varje dag! :) <3

2010-07-08 @ 14:37:06
URL: http://ttinaannamladenovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0