HELT UNDERLIGT FRÅN TEATERN:


Matilda: Ni får inte ta av MITT naturgodis, jag ahr bara 4 bitar kvar!
Alice: blablablablabla...
Jenny: blablablablabla!
Alice:blablablablbabla..
Matilda: ! blbseriöstablpbabla!
Jenny: assa, naturgodis är sååå dyrt.. typ såhär mkt (visar på matildas påse) kostar typ 23.50!
(Rebecca kommer ut)
Alice: Jaa, men det kostar väl typ 150 kr hg på hemköp (hahahahaha, jag vet inte hur mkt ett hg är. så jag skrev säkert fel!)
(rebecca kommer närmare)
Jenny: Heej! vi pratar om Naturgodis!
Rebecca: eehh, jaha? blablablablablablablablabla!
Jenny: blablablablabla!
Matilda: blablaseriöstblablablapanikblablabla..
Rebecca: blablablablabla??
Alice:  blablablablablablablabla!
Matilda: Blablaseriöstblablapanikblablablablaa..
Rebecca: blablablablabla..
(Robert kommer ut)
Matilda: blablablaserisötblablablapanik..
Rebecca: Blablablabla..
(Robert kommer närmare)
Jenny:Heej! vi pratar om Rebecka!
Rebecca: hehe, suuck, jenny..

detta skrev jag för att seda kunna säga att jag avr skrivit 111 inlägg =D
yees, cooolt ;D

Hur många inlägg sa du att du hade skrivit matilda??
500??
hur länge har du haft bloggen då??

HAHAHAHAHAHHA..
ibland är jag rolig ;D
hhahah!

Kommentarer
Postat av: matildapersson

haha, jenny du e så skön du! XD

inget misstolk tack! ;D

seriöst.. panik!

2010-07-17 @ 00:44:06
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0