IRRITERAD.

Tack för att alla gissade på vad jag bakade! -.-'
vet ni vad?
Jag blir veerkligen glad när det ligger 15 kommentarer på ett inlägg..
jätte glad.

dessutom har jag otur..
först hjälper jag mamma jätte mkt,
sen ännu mer..
och då måste jag hjälpa henne lite till..

sen bakar jag åt henne..
då går jag ner i källaren och hämtar en låda att lägga kakorna i..
sen måste jag ner och hämta en till..
och sen måste jag ner och hämta en till..
och tillsist måste jag hämta en till..

sen diskade jag alla grejer,
då säger mamma att jag måste gå ner i källaren och lägga kakorna i frysen..
jag gör det.

sen kommer jag upp och ska ta blåbärs skålen som står på bordet..
då river jag ut vasen, och allt vatten rinner ut.
jag ställer snabbt upp den och försöker få vattnet att inte rinna ner på golvet..
det gör det ändå.
sen välter jag vasen när jag ska sträcka mej efter papper..

sen måste jag torka bordet,
och sen golvet.
när jag ska resa mej upp så slår jag i axeln i bords kanten..

jag vet inte vad ni tänker?
men jag vet vad jag ska göra ikväll... -.-'

Nu ska jag vara glad.

elr i nästa inlägg xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0