IRRITERANDE NOG..


Såhär var hur det gick till när mina kläder hamnade på teater:

Kompisar: Men vi kan lämna våra kläder här!
Jag: Men ska vi inte ta hem dom?? Man byter väl om hemma till svarta kläder??
Kompisar: Nej då! det är bara jobbigt, vi är ju här några timmar innan varje föreställning.
Jag: Jaahhaa..

PÅ SMS
 Jag: Har ni era svarta kläder på teatern??
Lina:
Jag har mina kläder hemma. (Fast Lina sa att hon byter om på teatern)
Alice: Nej, vadådå? (fast alice sa att hon byter om på teatern)


Nu är klumpen i magen borta!
hHAHAHA, jag vet XD
jag bara tänkte "jaha, då får jag la byta om på teatern då :D" också la den sej där ;D
hahahaha..
daaamp =)

men jag har fått höra att jag inte behöver sminka mej som matilda ,
och då behöver jag inte fundera över de häller!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0