JAG E SÅÅ ROLIG SÅ!

Nu ska jag se en film som jag fick i julklapp xd

det värsta var att jag såg den på reklam några dagar innan jul och tänkte"OMG, det verkar nog vara världens sämsta film.. shit assa".
och sen så fick jag den i julklapp av min mor och far..
damp!
speciellt när min bror fick YesMan xd

Nu undrar ni säkert film jag pratar om,
och det står att den heter "Bodyguard"..

JAG:Är denna filmen läskig?
PAPPA: Vilken film?
JAG: eeh, typ Bodyguard?
PAPPA: hehehe.. nää?
JAG: så den är inte läskig?
PAPPA: Nej Jenny, inga djur dör.

HAHAHAHA, någon som känner mej vah? ;D

så,
äre någon som har sätt denna inte läskiga film?? ;D



(MATILDA! nu kan du inte säga att jag alltid har samma min)


JAg vet att jag ahr korta knubbfingrara,
men denna bild är till för naglarna XD
vänster hand är helt okej (förutom tummen),
men vänster han är heeelt katastrof! ;D

AHHAHA!
men det kan jag leva med =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0