MATILDA BLOGGAR

jenny har typ lite bloggpanik när hon inte bloggar.. dagens ungdommar allitså.
själv heter jag matilda och är snart 14 år. bot på orust och kan inte berätta om mej själv på engelska.
ännu mindre prata om vad en lapp är, som det står om våran teater. så mitt liv är lite förstört.
(typiskt att det är lätt åh skriva på nån annans blogg, fast inte på ens själv.. där kan jag typ inte komma på nåt att fanitisera ihop. men i alla fall.. idag har jag och jenny badat. Lina badade lite och alice kollade på.
en fin bild:

.. på världens sötaste jenny och hund. haha.. kansker inte världens sötaste menmen!

nu ska vi göra nåt. hanske sova, hahahahahahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0