NATTI<3

Jenny längtar faktiskt efter sin säng nu,..

så hon ska sova<3









och min tandläkare är föresten bäst..
för hon bara: "vad tycker du om dina tänder nudå?"
(jag har haft tandställning)
och jag "alltså.. dom e fula.."
hon :"Nää, det är dom väl inte.. men om du menare att du inte gillar dom här (petar på tänderna) tänderna så kan jag lägger plastgrej så att det ser ut som riktiga tänder?"
(alltså jag har såna där "vampyr tänder" på varsin sida om framtänderna.. se på bilden)
jag: "kan du det? jaa!! det  blir jäätte bra!"
Hon: "bra! här finns en ledig tid klockan 10 den 9 augusti. kan du då?"
Jag: Jaa, det tror jag!


och sen så var det besämmt =D
(ganska längesen det hände, men jag har velat skriva det länge)

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0