SITTA VID DATORN I MÖRKRET? JAA, MAN SER JU IAF KNAPPARNA!



Yees,
nu har jag och vovven varit ute och flummat ;D
jag har visat världen att jag kan gå ner i spagat, men att jag suger på splitt..
HAHAHAHAHAH!
"suger på splitt", kanske en glass elr? XD
så kuuuuuul xd
elr, tänkte ni på något annat?

Något som är liiiiiiiiiiiiite tråkigt är att ni inte komenterar,
och lixom det är tråkigt xd
make meeeeeee ledsen lixom ;D
HEHHE XD

och något att jag tänkte på var Matildas blogg!
erkänn att hjärnan vrids om när man läser den ;D
hon skriver så speciellt xd
hehe XD
Nice bajs!


och annars..
nej jag mår bra!

eftersom jag är flum (i huvudet) så tar vi lite Matilda skämt!

vill du ha ett tuggummi?
Nej,  jag har ett.
men vill du ha ett extra??


(elr nått)

också:

Anväder du handkräm?
det händer.

Jaa, något sånt äre XD
och det är sååååååå kul ;D



Detta är anledningen till att jag inte ler på bild..
jupp, the ugly truth XD
elr nått ;D

HAHHAA..
därför är domma bilder bättre..
right? ;D





hahah!


Kommentarer
Postat av: aaliicee

JAG KOMMENTERAR!

haha xd

2010-07-05 @ 00:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0