SORLIG..

Har varit på begravning för en mus som Sessan tänkte äta upp..
då blev allting sorligt..
mkt sorligt.

Jag gillar inte begravning..
speciellt inte när det är JAG som får bära ut den döde på ett papper,
lägga försikigt ner den i några buskar,
ta några blad och lägga smärtsamt över den..
mummla några ord om att den betyde något,
om att den var värdefull och att jag älskade den, för att den var ett djur.
och sen chatta med Matilda som säger "HAHAHAHAHHAH XD, stackars Sessan! du tog hennes fångst"..

suck.
att dom aldrig ska lära sej att döda djur är smärtasamt för mej!
även om det är en mus, elr en häst..

Nu har jag Zälma bredvid mej som tröst..
hon e en fin hund..
hon är 5 år..
När hon dör.
då dör jag också<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0