SUPERDUPER PREMIÄR!

Hejelihoppsan vackra (kanske fula?) folk =)

Premiären gick super bra!
och alla var så bäst =D
jaa, allting var bra..
tillochmed vädret =)
hahaha..
götteligött<3333333333333

Jag fick rosor =)
4 st (yy'
hahaha.. *stolt* ;D

efter hela premiären så åt vi smörgåstårta (yy'
Lina klagade på att det inte fanns skink-smörgåstårta,
och Alice åt upp Linas räkor =)
(elr hon tog dom, och sen slängde dom XD)

Sen så hämtade vi kakor och då fick man bara ta en,
och det fanns två kakor att välja på xd
Choklad kärleksmums elr vaniljhjärtan..
Vanlijhjärtat fick det bli..
fast det var inte så gott...
 Alice och lina tog kärleksmums så dom trodde att dom kunde mobba mej..
men icke da!
jag gillar inte kärleksmums så mkt =)
fast dom såg ganska goda ut (punkt, punkt, punkt)

HAHAHA.. ojdå, så konstig jag skriver XD

HAHA..
efter att vi hade ätit så frågade jag Karin vad jag skulle städa.
Hon sa att jag kunde gå in i..... eehh, vad säger man?? scensalen?? storasalen?? därinne??...
jajaja, iaf hon sa att jag skulle gå in dit och kolla efter glasflaskor..
Jag hitttade inga.
så jag satte ihop lite lösa stolar!
sen så sa Karin att jag inte behövde göra mer (yy'
så chill ;D
såå..
jaa, det var allt =)


BILD FRÅN BLOGGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0