VEM ÄR DUUU!?


okej,
nu ska jag berätta något kul!
alla ni tror säkert att jag spelar "Apotekaren" i Romina och Julius.
det är fel!
Jag spelrar "Apotekaren- Rutga"!
och detta är väldigt vikigt!
och om ni träffar mej och vill ta en idol bild med mej (storbloggaren),
så kan ni säga Rutga!
det är okej (yy'

och nu,
kära vänner..
nu ska jag säga att teatern var baaaaäst idag..
och att alla var grymma =D
sen så fick jag interljuva folk med Johns.. ehhh..
ehhh..ehhh..ehhh..ehh..ehh..ehhh..ehhh.ehhh..
micfronmååån grej (alla älskar min stavning) =)

och vet ni något mer?
det ligger en blöt och grusig hund i min säng.. (punkt, punkt, punkt)
kuul!

hehehehe..
och mamma vill att jag ska gå och lägga mej om en kvart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0