VISSA KAN JU TYCKA ATT DET ÄR KONSTIGT..

Men inte jag!
och nu vet jag inte vad jag pratade om =)

Bara att jag är stressad..

(och då skriver man fel på datorn hela tiden)

kolla här:
jag är stresasad för att mamma och tovbbe håöler på att greja i köket,
och ajg vill ocksp vara med..
för att mamma sa att ghin kjulle göra öcklihyt mat,
så man vety aldirg vad det blriu!
plus att tobbe har jommuih hem fråbn hobbet, och jag bill evta hur det fuick!

Såhär ska det stå:

jag är stresasad för att mamma och tobbe håller på att greja i köket,
och jag vill också vara med..
för att mamma sa att hon skulle göra äcklig mat,
så man vet aldrig vad det blri!
plus att tobbe har kommit hem från jobbet, och jag bill veta hur det gick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0