8 NOVEMBER

Trevligt att vara här igen! Min buss går som sagt halv 9, så jag börjar väl vandra iväg om typ en halvtimme. Maten är packad, och nu är det smink, hår, tänder och att stänga ner huset kvar.. Men det fixar jag allt! För er som inte fattat det så praoar jag och Matilda på region teater väst i uddevalla, och i uddevalla finns...? jag säger bara Idol.. idol idol idol idol idol idol idol idol idol!!!!!!!!!!! Nej, jag skojar bara. jag ska bara praoa, också skulle jag följa med matilda som ska röntga sej! Så jag har ingen aning om när jag är hemma. Nu ska jag fortsätta med mitt. 25 min kvar!

kände att denna egobilden passade in, speciellt när ni ser rätt in i min näsa!

och precis Nu så hörde jag att Micheal jacksson ska släppa 10 nya album? yees, precis nu!! Efter döden ska han släppa 10 album till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0