ÄR DET DETTA MATILDA PRATAR OM?



Hmm.. för isf så vill jag bara säga att vi har detta, SO:n, engelska, Religons-provet,, Teknik-uppsatsen och.. Massa andra grejer som jag inte kommer ihåg! Men nu vill jag bara säga till alla att matilda ljuger, för vi andra har knapt inte ens börjat titta på våra läxor, medan Hon nästan är klar med allt.

Det vara bara det jag skulle säga till alla som läste matildas inlägg och trodde att vi var pluggisar, eller inte kände att hon inte kränkte sej själv!
Föresten så vill jag bara säga att jag min skrivare är sönder, så uppsatsen i kust och hav (som Matilda redan lämnat in och nästan fått tillbaka med betyg och allt) är inte klar på långa vägar, och jag måste träna till biologiprovet som jag inte har gjort än, ,men som alla andra ska får tillbaks det när jag gör det och sen så kan jag ju inte skriva ut något så jag kan inte jobba klart boken om mej själv eller So:n hemma heller..  Och vet ni vad? Trots allt detta, trots en ganska stor stress och ångest, så oroar jag mej faktiskt mest över hur långsamt jag ska prata på teatern, eller om jag ska sjunga högre på mit solo på kören. För just nu, så tycker jag att det räknas mest i hela världen! För hmm.. för att komma in på alla teater och musik skolor? Vad är bäst; att man har MVG i biologi eller att man kan tala långsamt och högt inför en publik?

Det var allt. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: tina mladenovic :)

fan håller ni på med ? :o

jag har inga böcker med mig hem ens :o <3

2010-11-17 @ 07:12:59
URL: http://ttinaannamladenovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0