GODNATT

Här sitter jag och dricker kaffe.. Tänker skita i att boken om själv ska in imorgon och duscha och sen sova gottigottgott. På kören var det kul, fast tråkigt, och jag hittar inte pubertetssonen i mej och det gör allt mycket svårare. Speciellt när man är arg av någon konstigt anledning och bara vill skrika. Dock kände jag att min röst var ganska flexibel idag, så jag tjoade omkring med den. Och solot. åhnej, säger jag bara och skrattar åt Karin som försöker hålla stilla mina papper för att mina händer darrar så mkt. Och vrf det också, det har jag inte heller någon aning om! För ja, svårare saker har jag ju gjort?


Kommentarer
Postat av: matildapersson

JAAAAAAAAAAAAAAG ÄLSKAR BILDEN, OCH DIN BLOGG, OCH DEJ OCH ZÄLMA (NÄR HON INTE LUKTAR ÄCKLIGT) OCH MEJ SJÄLV, OCH BANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!! MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMS!!!! LALALALALALALALALALALALAL.....................

hejdå

2010-11-15 @ 19:58:49
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0