GODNATT

Nu är min röst sådär himla bra igen.. Jag kan sjunga hur ljust som helst och hur mörkt som helst och det är alldeles bra. Men så är rösten efter en dag med kör och skoj.
Jag funderar på att hoppa i duschen, eller inte riktigt "hoppa i duschen", utan att gå och ställa mej i duschen och duscha. Fast inte än, men snart.. Fas det börjar bli föresent, och jag e trött. Och jag hatar att det är söndagkväll. Och nu tror jag att jag har något i ögat!
Tänk va hemsk att vara med i en riktgit dålig reklam.. Alltså riktigt dåligt, som typ alla skrattar åt! Och ja, ni har rätt, jag såg precis på en sån nu. Nu hoppar jag från ämne till ämne och ska därför säga godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0