HOPP OCH TRO

Nu ska jag säga er att det är grymt svårt att skriva på små datorer, nästan så svårt att jag har svårt att skriva på denna dator nu. och att jag har haft två toppen dagar, och att jag snart inte har någon röst kvar. För jag har sjungt sedan klockan 11 idag.. Vilket kanske var dumt eftersom jag har ont i halsen. Sen så tar jag kort på nästan allt roligt jag ser, men det får inte ni se.  tex min skydds-ängel-reflex med djävulshorn? Jag höll på att skratta ihjäl mej när jag såg det! och andra grejer jag bara helt random tar kort på, men inte visar..
och på torp, som jag var igår, köpte jag en tröja, en jacka, strumpor, halsduk, vantar, 3 leggins och godis till mej och julia. Som Julia har kvar hos dej.. hmm? och matilda har ett par av legginsen.. hmm?

och sen.. att eftersom den nya harry potter har premiär så är alla tvungna att se dom andra filmerna också? Så att det blir "harry potter"-tema på hela livet. För på fb så skriver ju typ alla "ser på harry potter", och då kan man ju undra.. "om du har glömt harry potter filmerna vad är då grejjen med att du ser dom? Du verkar ju vara ett harry potter fan, menar jag.

och imorgon ska vi spela teater i kyrkan, och jag tror nog att den kommer blir bra. Vi ska bara lära oss replikerna, tala tydligare och långsammare, och le, sen så kan ju vad som helst hända! bara inte lina glömmar att skriva brevet.. hmm. men det kan vi ju också lösa. Allt ordnar sej med silvertejp. och nu tycker jag att ni har läst så att det räcker. Vi hörs senare ikväll och. Puss!

   
och Jessica är duktigt på att ta kort på oss när vi ser lite efter ut. Duscha vore inte fel nu asså.. åååh, nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0