JULTOMTEN E HÄR

Nu är det så att jag har suttit här och kommenterat olika reklamer i huvudet för att sedan skriva in det i bloggen. Men lixom, ni fattar ju ändå inte vilka reklamer jag snackar om? Så det är ju Ganska onödigt! Så vi struntar i det.. Annars så måste jag bara säga att det är trevligt att jag har varit värsta sur idag, fast lite glad också, men inte överdrivet glad! Och nu fick jag lust att se dh. Åh vilken ful förkortning.. Men jag vet inte hur det stavas!? Jag är en sån där nybörjare, har typ sett 5 avsnitt, men jag är faktiskt förälskad i det! Nu hoppar jag alldeles för mkt i massa olika ämnen.. eller, ni kanske gillar det? damdamdaaam!! (tänker er skräck musik). Snart Jul. och seriöst jag vet inte vad ni vill ha, vad jag ska köpa.. Så snälla rara vänner, ni kan ju kommentera vad ni skulle vilja ha.. Men annars antar jag väl att ni inte vill ha något!


Och hur längesen var inte dethär då?

Kommentarer
Postat av: alice :D:D

jag vill ha nåt ^^ SKOJJA.. fast nä

2010-11-14 @ 14:06:39
Postat av: matildapersson

jag vill ha en KRAAAAM!

2010-11-14 @ 14:24:14
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0