KLADDKAKA

Om jag hade en konstig dröm i går, så slog nog den här drömmen alla rekord! Och jag måste berätta den. så.. äsch! Påminn mej.
Det regnar föresten ute, och jag gillar inte regn.. Däremot äälskar jag att det är lördag idag! Men sen så hatar jag att vi inte ska ha någon teater träning.. så då får jag träna själv då! Om inte någon har lust att komma hit. För jag är väldigt lustig av mej.. och på lördagar så.. shit va jag blev sugen på kladdkaka! Eller det blev jg ju inte! Det var  ju igår jag var sugen på det. Men jag har all rätt att baka det, så jag kan ju vara sugen på det näär jag vill! Till och med på vardagarna, för matilda och jag har typ ändrat i hela systemet. Så nu får vi tillochmed äta köpt kladdkaka! Men jag gillar godisförbudet, för då är man inte lika sugen på godis! Smart va? Men nu är jag sugen på smoothie, men jag vet inte om jag orkar göra.. Vi får se vart världen leder oss! Men kom alla mina små kycklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0