LITE RIDNING

Jag är så oerhört lyckligt! Hela jag luktar häst och mina ben gör lite ont.. för ja, jag fick rida! Det blev fint väder efter en stund och jag fick rida Ture. fattar ni? Jag red på Ture, om ni inte tycker det är kul så kan jag berätta att det var en fjordning. Synd bara att folket där inte riktigt såg min talang utan trodde att jag var någon sorts nybörjare, men nej, jag är en erfaren-ryttare på 8 års erfarenhet! Men det såg dom nog ändå, nu när jag tänker efter. Men det blev en liten söt ridtur och Jenny fick både skritta, trava och galloppera och är ganska lycklig på sitt eget lilla sätt. Men hon kände dock inget i benen just då, bara ont i foten, men nu tror jag att mina ben kommer vara lyckliga imorgon.
Och jag fick god kyckling-sallad av mormor och är ännu lyckligare för det!

                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0