LIVETS STORA VAL

Dagen har nu snabbt ändrats från Lördag till Söndag, så idag ska vi alltså spela upp advents dramat. Känns ju bra. Låt mej hitta mitt manus så ska jag öva. och Måla nagalarna... På samma gång! Jag klarar nog det, så ni behöver inte vara allt för oroliga. Sen så är jag ganska så trött, och då borde man kanske hitta sin väg till sängen. Tröttsamt. Fattar ni? Tröttsamt.. Åh, ibland är jag för rolig. Sen så undrar jag vart jag har lagt mina vantar någonstans, och jag glömde alla noter och min pärm i musiksalen.  Men dom kan nog sova där en natt! men jag saknar dom lite. Något jag inte saknar är min rosa tröja, som jag har spenderat dagen i. Någon dagen kan ni väl få se den.. också undrar jag om jag ska lämna tillbaks min jacka igen, eller om jag ska ha kvar den. För ja, jag kanske kan hitta en bättre? Det kanske vore bättre trots allt. Och just nu kom jag på att denna dagen har varit som typ en dröm. Det känns som om jag har drömt.. Ja, det är ju inte bra. Eller så kanske det är bra ändå? Eller det är ju inte bra om det känns som om jag inte har varit "levande" idag? men dagen har nog varit lite överansträngande! Men det klarar jag nog. Eller det hoppas jag. Nu ska jag nog göra som mina planer vill, och hitta på något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0