MÅ NI SÄGA DESAMMA

Godmorgon alla sköna bloggläsare.. eskämta! Jag har druckit te och jucie på samma gång och tyckte att det var ganska coolt, men sen så sprang jag till datorn. Mycket uppdate på fb, må jag INTE säga. Det står ju typ precis samma som igår? Synd att jag inte är någon fb nörd som måste uppdatera min status hela tiden, för att berätta för folk EXAKT vad jag gör.. För isf skulle alla få ett meddelande "Jenny S*orsjö har bombaderat facebook" och det mina vänner, de skulle varit coolt! Och sen så måste jag faktiskt säga att jag älskar snön. Det kändes helt overkligt och konstigt, men ändå helt happy, när jag och zälma skulle gå och lägga oss igår. Men typ som dagen innan julafton? Synd bara att det är november? Men nu snöar det iaf mer, jag behöver en vinterjacka och... halsduk, vantar och en bättre mössa! Så jag är öppen för förtidiga julklappar! Speciellt en jacka från stadium för typ 4000:-? Lycka till folk!

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0