MED HJÄLP AV ZÄLMA

Nu undar nu alla när lilla jag ska blogga igen.. Nu har jag gjort något fantastiskt och målat något jag faktiskt lblivit nöjd med. Eller så kanske målat är fel ord, eller så är det inte det? Något att tänka på! Menmen, iaf så hittade precis min bror teknik grejen som jag måste skriva rent, och var inte det typ första teknik lektionen vi skrev den på? Så jag ligger nog lite efter i planeringen. Jag tror föresten att jag har fått en finne på sidan av näsan, men den syns knappt, så jag vet inte vrf jag började prata om den! Alla på fb är föresten sega igen. Och jag tror jag är klar med det här inlägget!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej vilken fin blogg du har!

Tänkte tipsa dig om hur du kan tjäna pengar på din blogg!

Jag gör de och har tjänat flera tusenlappar på min blogg.

vem som helst kan göra de! Och hjälper gärna till ifall du vill ha hjälp.

--->Gå in på min blogg och klicka på banern där de står tjäna pengar på din blogg.

ovanför mitt inlägg. Och bli medlem!

De betalar ut pengar varje månad och jag är riktigt nöjd över deras hemsida.

2010-11-21 @ 00:43:58
URL: http://juliaawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0