MED TANKARNA PÅ MATILDA

Jenny har topp blogg humör för att matilda bloggade.. Dock var det ett väldigt tragiskt inlägg, och man höll på att ramla av stolen av flabb när man läste det! Synd att jag sitter i soffan och ist gjorde så där men munnen när jag läser något roligt! Nu kanske ni undrara vrf i hela världen jag är vaken nu, och då ska jag säga er att jag kom på förut att jag bara MÅSTE se gossip girl och att man kunde skriva lite till på SO:n. Så jag får väl somna i skolan imorgon, antar jag. Men så funkar väl livet ibland! Nu ska vi se.. Engelska boken ligger orörd i min väska tsm med kemi boken. Musik pappret är genom läst och är någon annan stans i världen tillsammans med mina biologi tankar och So:n ligger gulligt i ett word dokument här i datorn.
Min fot har somnat också, och det kan ju vara trevligt. Eller så kan de inte det? och jag ska inte sjunga igen fören på torsdag, fast då kanske jag inte heller ska sjunga! Men så går det när man nästan alltid får ont i halsen innan man ska ha föreställning. Och nu skiver jag bara om allt igen.

        
Sveriges hetaste bild nummer 1.

Kommentarer
Postat av: matildapersson

PÖSS <3

2010-12-01 @ 23:12:17
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0