MEN NI FÅR JU VARA LITE KREATIVA

Nu är det så att jag har kommit på att godis är sjuk överskattat... För att jag e cool, plus att jag älskar klubbor. Förutom sånnadär choklad grejer så är det typ det godaste som finns i hela världen! Vänta? Nu tappade jag tråden.. ååhh, jag e sugen på vatten. Så nu ska jag dricka vatten. Eller snart, eller vem vet när jag ska dricka vatten! Men kallt vatten, och öva på mina repliker.  Och att skriva lite SO på en Lördag kväll gillar vi ju också väldigt mkt. Nu är det så att min hjärna är lite tom på saker att skriva, för jag kollar på någon film som kom upp på tv:n. Så ni får låtsas att jag sitter här och skriver om mitt liv och vad jag tycker om miljön och barnaga, men egentligen så skriver jag SO och kollar på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0