MEN NI KAN FÅ LEVA VIDARE OM NI VILL

Nu tror jag alla undrar hur det gick för mej och mitt nagellacks målande. Och ja, det gick toppen bra. Eller toppen bra kanske man inte ska kalla det precis. Men naglarna har i alla fall färg på sej! Och Manuset..? Jag har inte riktigt orkat leta reda på det än.. Det har lixom kommit saker ivägen. Typ som att måla naglarna och sova! Men jag ska. Sen så är det ju aldrig fel att redan kunna manuset dagen man ska spela upp den lilla "teatern", vilket jag dock kanske inte gör. Men jag kan det lite. Det är bara en replik som jag har lite problem med! Och nu skriver jag lite konstigt märkte jag. Okej, men nu ska jag läsa manus, klockan 16 ska jag vara i kyrkan, halv 7 ska vi i kyrkan åka till kören och sen så kommer jag väl hem runt 8 kanske. Och sen sjunga sjunga sjunga. Imorgon är det skola, och där tappde jag livslusten igen! Inlämnings arbete och engelska prov på onsdag, det är ju jätte toppen. Också tror jag att jag e sjuk!

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0