OCH JAG MÅSTE

Här sitter en lite små irriterad tjej, med en halvbruten nagel, sprängda högtalare och mycket tankar! hon har haft en toppen dag på teatern idag, och är kanske glad.. Hon kommer sakna sin nya kompis Lina och hon har fått den nya veckorevyn tidningen. Matilda är konstig och Alice gillar skype. Jenny gillar något annat! Hmm.. nu tror jag att jag bara ska be om ursäkt för all denna dålig bloggningen och börja inlägget på rikigt.

Jag har massa inspelade grejer som jag nog egentligen borde kolla på, men mamma ska kolla på tråkiga "SOS västkust". Så jag bloggar! Jag har faktiskt haft en toppen dag på teatern, vi har grejat med brev och blivit tillsagda, av en riktigt skådepelare, att vi ska satsa på våra skådespelar-drömmar och inte lyssna på dom som inte säger att vi kan. Så idag har jag bestämt mej! Jag kan, jag vill och jag ska. Eskämta.. menmen! Nu ska jag nog läsa lite veckorevyn.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kommer sakna dig med :( Men vi får ses snart igen!

2010-11-11 @ 20:34:32
URL: http://linaloveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0