OCH LIVET FLYTER PÅ...

...fast jag står still? Hmm.. kanske måste sätta mej med lite läxor i helgen, och ta en riktigt lång dusch nu? Det skulle vara något. En lång dusch och inte tänka på så mycket! För seriöst så har min hjärna varit överfull denna veckan.. Nästan så illa att jag knappt lyckats somna eller koncentrera mej på lektionerna. Och det är illa, till och med för att vara mej! Annars så skulle ju ett anteckningsblock och en penna också vara bra, jag känner mej lite kreativ, så att måla något skulle ju inte vara fel. För jag hittade, seriöst, en jätte fin bild jag hade målat 2009, och jag är riktigt förvånad över mej själv! Det trodde jag inte jag hade i mej! Men ibland har jag la det.
Och sen så ska jag ju bara säga att alla på fb är sega, för att dom är borta en fredag kväll, daah?

Och att jag älskar TinaMinFinaMenLiteEfterblivna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0