OCKSÅ HAR JAG ONT I NACKEN

men jag gillar att jag skrattar ihjäl mej varje gång Carolina Gynning säger "också måste man skydda sej när man rider" och mamma inte fattar något när jag skrattar ihjäl mej. För det var nog deet roligaste hon någonsin sagt. Konfrimationen gick bra och nu har jag lite biologi, kemi, engelska so och sängen som väntar på mej. Känns ju toppen att jag håller på att somna, så att jag planerar att gå och lägga mej klockan 8. Så duscha typ någon gång och tills dess plugga, plugga, plugga, plugga.. Jag tror jag går till skolan imorgon, för jag måste se slutet på den där hemska filmen vi såg på livskunskapen. Sån e jag! Väljer ut dagar då jag kan vara sjuk utan att missa för mycket.. Också har jag damp på fb som tar samma händelse till en ny händelse när man har kollat på den.. åh. Nu e det so som gäller en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0