SEN SÅ BORDE JAG JU VETA VART MINA FÖTTER SITTER



Mina tänder vill att jag borstar dom. Men jag gillar att chatta med Alice, och att ha ont i ryggen när jag sitter vid datorn. För det har jag, jätte ont faktiskt. också har jag världens roligaste, skönaste och snyggaste frisyr.  och vet ni varför jag har denna frisyr? Enbart för att jag är cool! och för att jag duschade förut men inte orkade duscha håret.. Men vi kan låtsas att det är för att jag är så jädrigt coolt. Nu ska jag göra som alice preicis sa, och försöka sova. För då måste jag gå vägen om toan och ta hand om mina tänder.

Min dator funkar inte riktigt som den ska. så det är detta ni får nöja er med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0