SEN SÅ KAN JU NÅGON ANNAN FORTSÄTTA

Nu är jag hemma! Lite kunnigare, lite roliga och mycket mer uppvärmd. Så säg bara till.. Jag sjunger vad som helst! Jag lyckades till och med sjunga "julen är här", rätt så fint i köket förut.. Och föresten så har jag knarkat läkerols "Lukta gott i munnen" tuggummin, men det funkar inte, vill jag lova! Men det struntar jag i, fast dom smakar äckligt också. Också ska jag bara säga att jag faktiskt har bloggat 2 ggr till idag, men varje gång jag har klickat på "publicera" så har internet slutat funka eller så har det.. slutat funka. Men äsch! Det får ni leva med. och ananrs så var kören och teatern ganska kul. Fast ibland fattade man nada, och jag har lite ont i huvudet.


ja, sådär såg man ut.. igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0