TÄND ETT LJUS

Eftersom att jag hade beslutsångest så tog jag på mej två par leggins under byxorna.. fast nu kom jag på att det ser ganska så konstigt ut *tar av sej legginsen* sådär.. *byter tröja* okej, nu e jag klar. Tror jag. Jag får åka med Lina in till kyrkan, för idag så åker dom det hållet då jag kan åka med! och det är ju bra, för då slipper ju Alice att köra mej överallt. Nu är det stora problemet hur vi ska kunna åka in till kören.. Det är ju 4 st platser i en bil och vi är 5 st tjejer. Detta kan ju bli lite komplicerat att lösa! Eller? Nu måste jag i alla fall springa iväg till mina skor. Kom på gudstjänsten, för vi är så duktiga så, och Alice och karin ska sjunga också. Och nu måste jag gå. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Tack, din med :)

2010-11-28 @ 18:45:48
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0