OCH JAG KANSKE SKULLE GÅ OCH LÄGGA MEJ?


Nu har jag ju bara bloggat om mina byxor och om min älskade veckorevyn, och ni kanske har lust att höra om mitt riktiga liv! Sa jag att jag hade en dålig dag igår? Isf skojjade jag, idag har jag haft en dålig dag. Jag mår inte så bra, jag är trött och har ont i huvudet och kanske, bara kanske håller jag på att bli sjuk. eller kanske inte? Det är frågan för livet! Idag har jag varit helt konstigt i humöret, jag har typ flummat och sen typ inte sagt något, så mina små kära vänner undrar nog vad det är med mej egentligen. och eftersom jag inte har en aning så måste jag gissa på att jag är trött. Så för alla som undrade så är jag trött!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0