NEJMEN DET ÄR JU BARA JAG SOM HOSTAR!


Sen så kan man ju komma hem till ett tomt hus och undra vart alla är. Och sen komma på att dom inte är hemma.. Och den största frågan är när folket kommer hem, o sen höra att dom kommer hem. Eller en av dom kom hem nu, hörde jag allt! Jag hostar nog snart upp mina lungor och jag måste duscha! Också är jag sugen på pizza, och det var den konstigaste att bli sugen på just nu.

I kyrkan så gick det ganska bra faktiskt. Eller lite fel kan det bli då och då, men det är strunt samma.. Övrigt så var det ju bra. Fast det var något fel på mina vingar, så jag var en väldigt konstig ängel. Ja, konstigare än vad jag är annars! Och sen så var det kör, och jag gillar att jag står mellan massa som sjunger en helt annan stämma än vad jag gör.. men jag e så duktigt så att jag fixar det. Och sen så är jag så trött att jag håller på att dö.. Sen så är det ju toppen att man kommer ihåg att imorgon ska jag göra biologi provet, och att jag har sagt 2 gånger att jag ska göra det nästa vecka istället. Så frågan är nu den om jag ska stanna hemma imorgon och vila min hals och sova, eller om jag ska gå till skolan, säga att jag inte kan göra biologi provet och vara trött? Fast jag kom på att jag måste gå för att det är konfirmation imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0