ELLER SÅ KAN NI GÖRA NÅGOT HELT ANNAT


Jag kanske ska fundera på att ta mej på något annat trosor och en tjock tröja, så att jag är redo och duktig tills vi ska vara i kyrkan. Jag hittade faktiskt inte mitt manus, men jag tror nog att jag kan dom flesta replikern. Inte direkt som har du sett Jesus, men när man tänker efter så kommer det nog.

*springer iväg och äter lassagne*

Nejmen jag gillar att jag inte kan prata. Nu har lixom allt lagt av i min hals! Känns ju bra.. Men om jag håller tyst tills klockn 16, så kommer jag säkert kunna säga något snart. också kanske jag inte ska sjunga så fort något händer.. Det snöar föresten ute, och jag är ganska så glad för det. Jag gillar snö... Fast inte om jag ska gå med zälma. och nu frågade mamma mej om jag kunde gå med Zälma.. Mitt liv, min otur. Nu ska jag gå och rota fram lite kläder.

Och eftersom det är advent så kan ni ju likaväl kolla på Tildas adventskalender


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0