VINTER TIID

zälma sover och jag har sett på en ganska bra film! Det var någon som jag såg på tv4+ och missade början på.. underligt! Men bra var den allt. Nu har jag verkligen börjat  prata underligt. Jag tuggar på ett tuggummi som jag har tuggat på hela dagen, och det börjar tappa smaken. Och tuggummi utan smak är ju lixom,.. tuggummi utan smak! Sorligt, men sant. Idag har jag nätt och jämt suttit vid datorn och stirrat på fb, kan hända att jag satte på lite musik och somnade till.. och åt någon köttbulle, men annars så har jag haft riktigt jäkla tråkigt. Intressand för er att höra, så det är bäst att ni antecknar! Imorgon är det teater och kör, så då får jag inte sova. Eller? Skämta.. det är ju klart att jag inte sover då?


En bild som verkligen inte passar in här då..

Kommentarer
Postat av: matildapersson

OMG! visste inte att du kunde va så snygg!

2010-11-21 @ 12:14:29
URL: http://sweetflake.blogg.se/
Postat av: nath

lite sommar bilder behöver man alltid se när det är sånt här väder :P

2010-11-21 @ 12:19:47
URL: http://nathsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0