4 LEKTIONER KVART TILL HÖSTLOV

Jag såg precis på nyheterna och då sa dom "det är ett ålderdomshem som har allmänts för att dom tog dit ett medium för att dom kände av "osaliga andar"". Nej, det kanske ine var så kul, men han som läste upp dets min. Nu loggade Matilda in på msn.
Ja, jag gick in hit för att berätta att när man när en duktig tjej och går upp kvart i 7, vet vilka kläder man ska ha och bara slänger på sej sminket, ja då kan man blin färdig klockan 7. hmm, som jag! och detta är oerhört coolt. Synd att jag har världens hosta bara. jaja, nu är det vidare till skolan.


                                                             


Kommentarer
Postat av: Tonyandrea

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-09 @ 16:22:40
URL: http://tonyandrea.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0