BUSSCAFFÖR

För det första, hur stavas chafför?? Det blev ju jätte konstigt.. För det andra så tycker jag att vi diskuteras det jag skulle skriva om.. När jag gick på bussen alldeles nyss så blippade jag mitt kort, elr hur ni andra säger, och det lös grönt och allt. Busschaffören var trevlig och sa hej.. Och det var då jag började undra... Blir chaffören glad av att vi blippar Våra kort?? Och blir typ helt orolig när dom lysser rött?? Elr.. För ja, busschaffören såg ganska glad ut när mitt kort visade grönt. Men han var lite av en sur gubbe när vi inte hade tagit på oss bälten. Tragiskt.

Kommentarer
Postat av: INA

Det stavas Chaufför :P

2010-10-07 @ 20:41:55
URL: http://iinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0