"GUD DET FINNS INGEN SOM DU"

vet ni vad!? det är det njag har sjunigt hela dagen. Eller nästan iaf. Min hals är helt slut.. för asså: klockan 9.45 på Fagerhult och övade, sen sjöng vi på gudstjänsten 11, sen åkte jag till Alice och kollade på en film som vi inte tittade klart på. också åt vi hamburgare! Klockan 16.00 var vi i Mollösundskyrka och klockan 17 började Gudstjänsten, vi sjöng på alla psalmer och sjöng 3 låtar.. Sen åkte vi direkt till tjockiskören/kör alla vill vara (typ???), vågskvalp, våghals.. ja, kalla den vad du vill.. där iaf så flummade vi en stund, sen kom alla och då började vi sjunga. också sjöng vi en låt 1000000 ggr, och en annan låt 3 ggr för mister W hade glömt alla noter. Ja, det var typ min dag..

Också gick larmet när vi övade med kören.. så dom fick ringa runt i hela världen och det var mkt intressant, må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0