IBLAND

idag är grejjen att jag har haft en rikigt dåligt dag.. Kommer ni ihåg spanska provet? provet som jag kände mej heeeelt ur-säker med? det provet ja! Jag skrattade nästan när vårann lärare sa att gränsen till G var 95!? jag menar, det var ett as enkelt prov? Vem skulle få under 95? Ha! Inte jag, minst VG+!? vet ni vad jag fick? 94, IG? Fatta att jag tappade hela min braiga dag där.. och dessutom skulle läraren tycka synd om mej så att hon sa "du kan ju dehär!?" också strök hon ett fel.. Min kompis pluggade över natten och fick MVG. hur dålig är inte jag isf? Jag vet att folk säkert fick under det jag fick. typ 2 killar? men jag försökte fakitkst, jag var helt säker på att jag skulle lyckas as bra i spanska också klantar jag mej igen? i var inte med i 5:an när vi hade nationella proven, men då var det samma sak. fast i matte! det stod 1000- 1 och jag skrev 199? Är jag helt dum i huvudet eller?

Ja, och sen så hade jag ont i huvudet hela dagen och ledarna på konfirmationen verkade sura hela tiden och jag trodde att min mage skulle gå sönder, för att den gjorde så ont.

Ifall ni undrade vrf jag inte är på hugget

godnatt!

Kommentarer
Postat av: matildapersson

Men jänny! Du är grym, det var säkert bara massa slarvfel! De var det med mej också, på tyskan XD

2010-10-19 @ 13:56:25
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0