IDOL OCH JAG ÄLSKAR DET

ja, vad ska jag säga. Ingen i hela världen slår Calle.. meeen, idol lixom, så kom lixom Daniel där. från uddevalla och allt och lixom bara.. åh.. visade att han bara MÅSTE bli vinnare. Och jag vet inte om jag klarar det en höst till. för vet ni vad? att hejja Calle igenom idol var en av dom värsta saker jag gjrot. detta är helt orättvist. Nästa vecka, och veckan efter det och veckan igen så ska inte jag kolla på idol. nejdu. nu äre sluuut!!!
Bara så att ni vet.
Min blogg lixom 


Kommentarer
Postat av: matildapersson

jag tänkte ha IDOL kvällar hemma hos mej varje fredag nu när det är på tv. Men då vet jag att jag inte ska bjuda dej (;

2010-10-02 @ 11:14:23
URL: http://sweetflake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0